01 toukokuuta, 2013

vappuja c:


Toivottavasti teillä oli kiva vappu! :) Mulla oli aika perus, en kyl menny ees vapputorille (ku siä ei yleensä oo mitää kiinnostavaa), vaan olin koko päivän kotona, enimmäkseen omas huonees ja yli puolet ajasta koneella :D Nytte kuvia kans niistä Keskisen ostoksista, ja vähä muustaki kyl ;)
tollaanen kiva paita, 14,95e

Keskisellä oli HATTUJA! Voi oisin ottanu kyl viä kolme ton lisäksi, ku maksoiki vain 4,95e,
 mut isosisko ei sit viittiny mun antaa ostaa niin montaa xD

Ton nappasin heti ekana kirjahyllyiltä mukaani :3
 Oon lukenukki jo, tosi hyvä ainaki mun mielestä, suoosittelen ;)

Yhtenä päivänä oli nii siistin synkkää pihalla, nii räpsääsin maisemasta kuvan.
(ON KYL VIÄ MUOKATTU MUSTAVALKOSEKS)

toinen "synkkä päivä" kuva

ja sit "einiinsynkkäpäivä" kuva

toinenki

yks piirrustus, eri väriversioita.

vappumunkkejaa :9

tein kivat korvikset tollasista kännykkäkoruista :3

jee

noni, piirsin ekana avatar Korran ku innostuin kattoo uudestaan niitä jaksoja netistä C:

ja heti aamusta Veijari tuli nukkumaan mun sänkyyn ;)

Siinä se on oikeestaa melkee koko päivän vedelly hirsiä (;


 Hyviä jatkoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti