23 toukokuuta, 2013

WTF omg

Nii sitä mä täs vaa ihmettelen ku aika on menny (ja menee) niin nopeasti ! Ens viikko on niinku jo viimenen viikko ala-astetta (?) ._____. Sillei tosi kivaa ku loman jälkeen pääsee yläasteelle ja näin mut kyl tota tuttua ja turvallista ala-astetta tulee kuitenki vähä ikävä :D Ja sinne ny jää pari (tai no oikeestaa vaa yks) kivaa tyyppiiki. NIIIN ja näin onki sit hops vaan menny yli viikko enkä oo postaillu .... upsis.
 Jee eilen tuli EMP:n paketti postista ja tilasin siis twd t-paidan ja yhen kivan topin c: (isosisko tilas mm. yli-ihanan halinallelompakon !! :3 oliaivanpakkosanoa.com) Jajaja niiiiin sain pelattuu tos yhtenä päivänä twd (PC) pelin loppuun, voi se loppu oli tosi surullinen, täytyy myöntää tuli aiva tippa linssiin ;___;
siinä minä ja paidat on ne emp:n tilaukset ;) sitten tossa kuvassa missä on kissa haavissa, vilahtaa mun uus hieno maastokuvioinen farkku(?)takki :3 (yhyy ikävöin tota mun niittiranneketta, haista kakka veera ku hukkasit sen!;__;)
ja löydettiin meiän lammesta sammakko 8)
ja tässä on sitten bi/man koe, minä ((yritin oikeasti jotain lissuihkudaa ilmettä, ja taisin onnistua siinä)),
sitten Leevi (kalansilmällä :D) ja se twd peli :3

namnam, ja ylihienot on noi paperijutut tos (sopi hyvin mun takin kans) ;)

Veijariii (kalansilmällä juu) x3

se sammakko mikä löydettiin (veeran kans) meiän lammesta ._.

Lupaan et postaan viä tällä viikolla :D ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti