11 elokuuta, 2013

nimpparii



Juu tänään on Susannan eli mun nimipäivä c: 
(ja myös äiskän kolmannen nimen, ja veeran ja sen äitin toisen nimen nimipäivä : D)



emman työnä olin öö perjantaina (?) ja käytiin myös leikkipuistos pyörillä.








 Warm Bodies <3


nams :9


tehtiin veeran kans rannekorut



syötiin donitsit 83

minä ja mangoo


tarroitettiin veeran kypärä (y)

tuon kaulakorun sain synttäri/nimpparilahjaksi veeralta

jaa sit oltiin veeran ja nanan kans pyöräälemäs (olin siis veeran kans eilen)

Niin joo ja pääsin siis 7d luokalle, (vain) kahden meiän koululaasen kans.. ja neki on niinku "peppu ja paita" et kokoajan kahestaan ja mä siinä vähä niinku kolmantena pyöränä .__. Emma sitte yksin (tai siis joittekki meiän koulun poikien kans) joutui 7e:lle... ja tuskin saa enää vaihtaa luokkaa.
Muut mun luokkalaaset on.. noo ei niistä ainakaa kaikista viä oikeen ota selvää.


5 kommenttia:

  1. Joo no kyllä mä kestän nää kolme vuotta tän luokan kaa :/

    Mutta mehän nähdään välkällä ja (ehkä) ruokalisussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin mutta entäs minä .________.
      mä kuule tuun ens välkällä kiusaa sua ja sun luokkalaasi seurallani.

      Poista
  2. Tuu vaan

    Sä olet normi oppilas

    VastaaPoista
  3. No sillä lailla

    joo mä lopetin FS pelaamisen, koska jouduin ettimään sen rehtorin koiran uudestaan...

    VastaaPoista