07 elokuuta, 2013

viimeinen lomapäivä

Nonnii eli huomenna pitääs herätä sitte pitkästä aikaa kouluun c:
Jännää sitte ku saa tietää ne omat luokat ja tälläset ::)
Olin eilen kirkolla (yksin) pyörällä ja ostin vaa pari jotain juttuu. 
Tänään olin keskisellä sofian kans ja sieltä en ostanu hirveesti mittää.

sain tuon ruusu palan (myöhäis-)synttärilahjaksi tädiltä (:

nää jutut ostin kirkolta ku olin siä pyörällä, eli valkonen perust-paita, toppi, ja kirpparilta penaali : D

namnam

lainattiin eilen sofian kans ärrältä nää leffat, ja katottiin kans eilen illalla.
tuo dark island ei ollu kovin pelottava, ja toi mh-leffa.. nooo ihan ookoo : D 
joskus aikasemmin ostin tälläsen kynän, toinen pää on kosketusnäytölle c:

serkun tekemä synttärikortti : D ;3

tämän päivän asuu

bikinien yläosan ostin keskiseltä, tai siis zipperistä  (:


suihkugeeliä (keskiseltä), ihanan tuoksuista, ja ihanan näköinen purkki ! :3


uus teema mun chromeen B) (eli toi tausta)

ja sitte eilen olin viä illalla pyörälenkillä ; ) : D

4 kommenttia:

  1. Ihan sairaan kiva banneri! Tykkään tosi paljon!(:

    http://believeinyourdreams-pipa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana banneri! Ja kivoja kuvia c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista