20 joulukuuta, 2013

20. Luukku

Tänään oli sitte se viimenen ns koulupäivä vuonna 2013. 
Yllätyin ku mun todistuksessa ei sitten onneksi ollu yhtäkää kasia huonompaa.
Keskiarvoksi tuli 8,6 ja oon aiva tyytyväänen. Sain kuviksesta ja tietotekniikasta kympin, 
äikästä, enkusta, matikasta, kemiasta, musasta ja kässästä ysi ja lopuista sitte kasi :)
Ja yhentoista jälkee ku päästiin kotia, oon suurimmanosan ajastani käyttäny joululahjojen paketoimiseen c:
tai no kyl mä nukuin siinä yhes välis ku rupes väsyttää.

nää kuvat (paitsi ton tietokone-kuvan jälkeiset kuvat) on ku olin viime sunnuntaina emman työnä niin sieltä.


en tiä minkä takia muokkasin tän kuvan tälläseksi jotenki tyhmäks









































haluisin ehkä vielä joskus tollasen kuoleman varjelukset-tatuoinnin..

ja sain veeralta "joululahjaksi" joulukalenterin mistä tuli ja tulee tollanen rannekoru ja "paloja" siihen



jaa seppälästä ostin ton kivan paidan keskiviikkona (makso n. 17€)



joo jee lol.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti