31 joulukuuta, 2013

2013 tiivistettynä kuviksi



 eka kuva on ku oltiin Viking Grace-laivalla, ja muut on ny vaan muita kivoja kuvia

Koissu- ja kissakuvat on veeran äitin työtä ku olin siä yötä veeran kans,,, ja emman synttärit oltiin silloon s-joella ja jäin emman työ yöksi ja mm tehtiin pitsaa :D ja sit piano vaa oli kiva kuvattava.

pääsiäinen ja söpöt kissut :3

Kaunispäässä oltiin ja siellä oli hyviä mokkapaloja ja ostin sieltä myös hienon unisiepparin.
Sitten kissat tietysti ja leipomuksia :9

Oltiin hohtokeilailemassa äitienpäivänä, sain koulun päättäjäisissä hymytyttöpatsaan, naapurin Leevi söpöilee,
Mangoki siinä ja meiän lammesta löytyny sammakko :D

ei mitää hirveen erityistä täs kuus, mut kaikkea kivaa c:

Synttärikakkuu, synttärikuvailuja, nana, veijari ja minä ja veera veeran perheen mökillä (:

Mutakakkuu, mango, Nälkäpeli ja mun jalat.

innokasta kuvien muokkailua, minä ja kissut c:

(emp:n tilaus,) minä, kissuja, ensilumi, uus kännykkä ja neulomisia :)

pakollinen naamakuva, Leevi kylässä, jouluvalot ja rosvopaistikinkkuu namnam 

hupsut kissut, minää, kaakao+hieno muumikuppi ja emman työnä on hieno tähtijouluvalo c:

Nonnii siinä oli joitain "merkittävimpiä" kuvia joka kuukaudelta tältä vuodelta 2013 (:

Hyvää uutta vuotta 2014 kaikille! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti