25 maaliskuuta, 2014

pitkästä aikaa

Täs oon ny (näköjään) pitäny pikkusen taukoa bloggailusta, ku viimenen postaus yli kuukausi sitte..... Johtunee varmaan siitä ku joka arkipäivä koulun jälkeen oon nii väsyny et nukun eka jonki aikaa ja sit pitääs jaksaa tehä läksyjä yms ja ohops kello onki jo kymmenen. Oon kauan aikaa melkee aina koneella olles yrittäny muokata joitain kuvia jotka voisin sitte postata, mut siinäki kesti sitte ikuisuus koska nyt vasta oon saanu muokattuu oikeestaa kaikki järkkärin uusimmat kuvat. Seki on sit toinen syy siihen ku en oo postaillu, et järjestelmäkamera on joutunu vähä syrjinnän uhriksi ku oon löytäny instagramin ihmeellisen maailman ja kännykällä siis tullu otettuu enemmän kuvia. Mutta nyt kun ihana kevät saapuu niin saan varmasti uutta intoo tähän bloggaamiseen ja yritän siis postailla useammin taas vaihteeksi (:
 Jaa. Mun kone ei nyt halua näköjään ladata mitään noita kuvia, joten laitan ne vähä myöhemmin jollaki toisella koneella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti